Good business voor KMO’s

Wat kunnen managers leren van clowns?
Hoe worden klanten ambassadeurs?
Wat maakt van een onderneming een good business?

Sinds de tijd van de dorpswinkels is er veel veranderd voor bedrijven. We shoppen vandaag altijd en overal, en willen op de juiste manier geholpen worden. Enkel wie zich aanpast aan de wensen van de klant, blijft boven water.

Dat kan enkel wanneer een KMO drie essentiële elementen combineert: good leadership, good value en een good place to work.
Die elementen maken van je bedrijf een good business.
Een goed manager is daarbij als een clown: hij durft tegen de grond te gaan, is altijd bereid om het niet te weten, maar staat wel alert voor elk signaal.

Het boek ‘Good business voor KMO’s’ vertrekt van het DNA van je bedrijf en verbindt het met organisatiecultuur, welbevinden van medewerkers en wensen van klanten.
Zo achterhaal je wat voor klanten echt een verschil maakt en hoe authenticiteit je businessproces succesvol kan aansturen.

Bestel het boek hier.